הגרלה חדשה של דירה בהנחה: מעל 4,700 דירות מוזלות ביישובים נבחרים

בסוף ספטמבר 2024 (30.9.2024) תיפתח הגרלה חדשה במסגרת תוכנית הדיור המוזל הממשלתית "דירה

בהנחה", שתכלול כ-4,700 דירות מוזלות לזכאים חסרי דיור. ההגרלה, שתהיה פתוחה לזכאים בעלי אישור זכאות בתוקף, תימשך כחמישה שבועות ותסתיים ב-3 בנובמבר 2024.

בין היישובים שבהם יוגרלו הדירות ניתן למצוא את אילת, בית שאן, בית שמש, דימונה ויהוד-מונסון. כ-20% מהדירות יוקצו למשרתי מילואים פעילים, כחלק ממחויבות המדינה לתמוך באלו שמקדישים מזמנם לביטחון המדינה. המחיר ההתחלתי לדירה במסגרת ההגרלה עומד על כ-650 אלף שקל, כאשר בחלק מהיישובים ההנחה מגיעה עד ל-25% מהמחיר למ"ר או 600 אלף שקל.

זכאים להירשם להגרלה יכולים לבחור עד שלוש ערים, ואין חשיבות למועד ההרשמה בתוך התקופה. על פי הכללים, ניתן לממש זכייה אחת בלבד, כלומר אם זכה אדם בתוכנית "מענקים לרכישת דירות יד שנייה", לא יוכל להירשם לתוכנית זו.

הדירות שיוגרלו אינן מוכנות, והזוכים יקבלו זכות לרכוש דירה בפרויקט חדש שטרם נבנה. תהליך הבנייה יתחיל לאחר קבלת היתר בנייה על ידי הקבלן הזוכה במכרז. מימוש הזכייה מאפשר לרוכשים להשכיר את הדירה, אך לא למכור אותה למשך חמש שנים מיום קבלת המפתח או שבע שנים מיום הזכייה בהגרלה.

שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף, ציין כי עד סוף שנת 2024 יוגרלו 10,000 דירות נוספות, והדגיש את חשיבות התמיכה במשרתי המילואים הפעילים. מדובר בהזדמנות אמיתית עבור משפחות רבות לזכות בהנחה משמעותית ברכישת בית.

לאתר של משרד השיכון "דירה בהנחה" לחצו כאן

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.