סרום מרוכז לעיניים DEAD SEA OSMOTER™ EYE CONCENTRATE YOUTH – BOOSTING SUPERSERUM מבית AHAVA

העור מסביב העיניים משקף את סימני הגיל. תהליך ההזדקנות, יחד עם גורמים חיצונים אגרסיביים, רדיקלים חופשיים ומצבי סטרס, מסירים אט אט את מראה הנעורים, משפיעים על העור הסובב את אזור העיניים ומחמירים את סימני הגיל. לכן, חשוב מאוד לשמור על איזור זה מגיל צעיר…

AHAVA מעבדות ים המלח, משיקה בימים אלו את DEAD SEA OSMOTER™ EYE CONCENTRATE YOUTH – BOOSTING SUPERSERUM – סרום מרוכז לעיניים, המיועד להפחתת סימני עייפות, כהויות ושקיות סביב העיניים למראה עור צעיר, המבוסס על רכיב ה- Osmoter™ המהווה אחת מהתגליות המדעיות החשובות ביותר בעולם בטיפוח.

לדברי היצרן, הסרום מעניק תוצאות מיידיות לטיפול כולל בסימני עייפות סביב העיניים – מפחית כהויות ושקיות מתחת לעיניים, מחליק סימני מתח ויובש ומעניק לאזור העיניים צלילות, זוהר ורעננות צעירה.

כמו הסרום לפנים שסקרתי בעבר, גם הסרום החדש של AHAVA מכיל בתוכו את רכיב ה-Osmoter™, רק שעל-מנת להגביר את ההשפעה החיובית שלו על העור הגדילו במעבדות החברה את הריכוזיות שלו פי שלושה, ואף הוסיפו לצידו תמציות מעולות כמו תמצית מפרח המימוזה (פרח עץ המשי הפרסי) ו- תמצית סייגיסבקיה, להפחתה וטשטוש כהויות ושקיות סביב העיניים. התמציות מחזקות את שכבת הדרמיס העליון (שכבה מקשרת) כנגד הידקקות העור המסגירה כהויות, תמצית צמח ציפור גן עדן תורמת להארה והבהרה של אזור העיניים. התמצית המופקת מזרעי הצמח הוכחה כמבהירת כהויות הנוצרות כתוצאה ממתח ועייפות כרונית. בנוסף, קפאין, הממליס, תמצית מלפפונים, אלוורה וביסאבולול המפחיתים את הנטייה לשקיות מתחת לעיניים.

שימוש יומיומי בסרום OSMOTER™ המרוכז לעיניים מסייע לשמר את המראה הצעיר, והרענן של אזור העיניים. הסרום נטול בושם ונבדק אופטומולגית.

הסרום מגיע באריזת משאבה הנוחה לשימוש ובגוון חלבי, שהופך לשקוף עם מריחתו על העור. מלחיצה אחת מקבלים כמות חומר המספיקה למריחה ל2 העיניים. 

ניחוחו נעים ועדין, הוא נספג במהירות ומעניק תחושת רעננות מיידית לאיזור העיניים. 

את הסרום לעיניים DEAD SEA OSMOTER™ EYE CONCENTRATE YOUTH – BOOSTING SUPERSERUM ניתן להשיג ברשת חנויות AHAVA, חנויות הפטור ממכס, רשת סופר-פארם ובתי מרקחת נבחרים במחיר השקה של 229 ₪  לתכולה של 15 מ"ל.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.