שירות תיקון שבר מסך חינם של פרטנר ללא השתתפות עצמית

פרטנר משיקה את Private Care – שירות תיקונים חדש ובלעדי המציע מסלול ייחודי של תיקון שבר מסך ללא

עלות נוספת וללא השתתפות עצמית. מטרת השירות היא לספק מענה כולל ומקיף לכלל שירותי ומוצרי התקשורת של הלקוח, ובכך להעמיק את הקשר עם הלקוחות ולספק להם ביטחון בשירות.

על-פי סקר שביצעה קבוצת גיאוקרטוגרפיה עבור פרטנר, 56% מהנשאלים השיבו כי שבר מסך הוא הדבר שהכי מפחיד אותם שיקרה לסמארטפון שלהם. מעל 30% ציינו כי יצא להם לתקן את המכשיר בין פעם אחת לארבע פעמים בשנה האחרונה.

שירות התיקונים מיועד ללקוחות כלל החברות ולכל סוגי מכשירי הסלולר, וכולל מסלול "פלטינום" ייחודי למכשירי הדגל האחרונים מבית סמסונג ואפל, כגון אייפון 14 ו-15, גלקסי S23-S24, ו-FLIP-FOLD 5-6. במסגרת מסלול הפלטינום, ניתן לקבל תיקון שבר מסך מקורי פעם בשנה ותיקון מגוון נזקים נוספים ללא עלות נוספת, כגון בעיות שמע ורמקול, שקע טעינה, GPS, בלוטוס ועוד.

שירות Private Care יינתן במעבדות התיקונים של פרטנר ברחבי הארץ על ידי טכנאים שעברו הסמכה של אפל וסמסונג, וכולל אחריות על התיקון לשלושה חודשים ממועד התיקון. כתלות בנזק, יתאפשר גם תיקון אקספרס במקום. בנוסף, פרטנר מאפשרת מעקב דיגיטלי אחר סטטוס המכשיר שבתיקון, שלב אחר שלב, ותמיכה בשירות WhatsApp. לאחרונה אף החלה פרטנר לספק 3 שנות אחריות ברכישת מכשיר חדש.

ההצטרפות לשירות Private Care כוללת התחייבות ל-12 חודשים במחיר אטרקטיבי שנקבע על פי דגם המכשיר, החל מ-15.9 ₪ לחודש, כאשר החודש הראשון ניתן בחינם.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.